Tröttmössa?

Nemo somna nyss som en stock på soffan, verkligen inget som händer varje dag! Märks
att han börjar på dagis igen iallafall, men snart så han han fått in rutinerna kring det igen
och har mer energi, mamma´s ögonsten! Även jag år trött som inått ja just det, 8 dagars jobb
irad tar ut sin rätt, imorgon den 9:e arbetsdagen sen ledig i 2 iaf. Längtar tills jag får vara hemma
och mysa med Nemo en hel dag, bara han och jag! Jesper har precis stuckit på affären och jag ska
flytta över Nemo till sin säng, helt sjukt hur snabbt han somnade, jag och Jesper var ut och rökte och
då man kom in igen så sov han. Kanske även kan vara nån sjuka på G på han? Han har varit lite x-tra
grinig idag så. Hoppas inte! Nej nu har ja inte tid med detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback