Nått litet helt enkelt

Beställde nyss hem en klänning som ska användas flitigt nästa lördag
på "personal"festen =) Känner mig riktigt nöjd med den. Köpte mig även
en lip plumper, kände att nu är det attans dags att testa nått sånt, och den
hade fått 1 riktigt bra betyg. Längtar tills det kommer, höhöhö! Så slipper
ni mina duckface bilder här på bloggen kanske ;) haha!

Mammsen åkte hem idag med, så tråkigt och ja hade världens ångest
då hon åkt. Hon och jag hade en riktig pratkväll igår, vi pratade om allt
mellan himmel och gjort, eller ja mest om idioter kanske =) Först va
vi ut på en uteservering och tog nå öl, vin & cider, sedan runt 11 drog
vi hemmåt hit igen och drack vin och satt på ballen och njöt =)

Sorry for bad update


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha, spännande.. :P

2011-08-21 @ 19:07:18
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback