Det trodde ja inte om dig!

Att DU skulle sitta bakom din dator och leka allan ballan trodde jag fan inte,
fy fan vad jag skämms över att du tillhör lite av våran släkt nu, jag har aldrig
någonsin känt mig så äcklad och förbannad på någon som nu. Träffar jag dig så
kommer jag bokstavligt talat spotta på dig och gå iväg med ett leénde! Fuck off och
kom aldrig, ALDRIG in i mitt/vårat liv igen. Du äcklar mig till tusen människa.

När man kommenterar idiotiska kommentarer som dig, kallas man för ett troll.


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja fy, man blir så besviken och förbannad över att en människa man tror att man ska kunna lita på (eller som i alla fall finns i ens närhet) gör något sådant mot en. Det är så lågt, och usch.. Man hamnar i någon slags chock, samtidigt som man är så förbannad att man nästan skakar.



Jag förstår dig Mikaela! Kram

2011-08-11 @ 22:05:43
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Riktigt lågt, jag kommer inte ens på något tillräckligt lågt att skriva.. Tragisk människa..

2011-08-11 @ 22:33:24
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sån jävla falsk jävla slyna! De där kunde ja fan inte tro, iallafall ingen som ligger ens familj så jävla nära, huuur fan i hela helvete kan hon yttra sig om det hon gjort, är bruden helt jävla bombad eller? OCH SEN! Trodde hon att du inte skulle kunna luska ut det? JÄVLA DUMMA BIMBO!



Tur du har sånna som mig! ;) Ser ja henne kommer ja spotta henne i munnen! blöööö... Älskar dig stumpan!

2011-08-12 @ 00:27:46
URL: http://fizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback