Då var den dagen över

Då var 2:a arbetsdagen över utav 5 denna vecka. Gick bra idag med, aningen
segt då det är så lite folk nu innan löningen. Fast på samma sätt ändå bra för då
hinner man städa och få det lite finare i butiken faktiskt, sista timmen sitt man som
en dö en idiot i kassan och rullar tummarna. OCH inte har man nå vänner som kmr
och hälsar på, aja baja! Fan, måste färga utväxten med, och har lite funderingar på
om jag ska fortsätta ha det svart eller om ja ska färga det ljusare? vad tkr ni? Och
vad borde jag ha för färg annars om inte svart?
Börjar känna mig less på svart
hår nu och det går juh som i perioder. Ja vi får se vad ja gör åt mitt hår helt enkelt.
Ska fixa med det på torsdag så ni får gärna ge mig en massa pepning till färg och så
innan dess... personalfest på lördag så måste va fin då ;) Aja, nu ska ja smaska på
min redbull som Jesper nyss kom med. Och just ja! Min klänning från nelly kom idag,
satt som ett smäck och satan va snabb dom är på att leverera, beställde i söndags så.




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Mörkbrun. Lite som Megan Fox tycker jag.

2011-08-24 @ 13:24:36
URL: http://babyfirefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback