Är man inte duktig så säg!

Då var dagens jobb över. Jobbade mellan 10-16 och tiden gick faktiskt riktigt fort
idag må jag säga. Riktigt skönt! :) Då man kom hem fick man brieost/salamipaj
till middag och satan i gatan vad god den var! :) Tyvärr inget Jesper lagat själv då
utan den va köpt på affären, i vanliga fall brukar dom va smaklösa men inte denna!
Jesper sitter och lirar tv-spel, jag har precis satt mig här & Nemo leker med grannflickan
och har det roligt på hans rum. Trodde måndag och tisdag skulle köra ihop sig nu till
veckan då det är planeringsdagar på dagiset och är då stängt, men som tur är har man
snälla grannar som då ställer upp och har Nemo under tiden jag jobbar då 10-15, riktigt
korta pass, sånt man inte är så van vid ;) Men ska dock bli riktigt skönt att börja senare
än dom flesta och gå hem tidigare än dom flesta, jag och fina Maria jobbar samma lika.

Har ingen aning vad som händer ikväll, tror jag bara ska må riktigt gott med min fina
älskade lilla famlij... gud vad jag älskar er Jesper & Nemo, om ni bara visste hur mkt!!!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi, det är awesome att vi jobbar samma tider imorgon och på tisdag :D !!

Vi ses brud'n :)

2011-08-14 @ 20:14:15
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback