4H gården

Ja nu ska jag, Nemo & Jesper snart möta upp grannen Emma & Adrian här utanför och dra oss
mot 4H gården, ni som inte vet vad det är så är det som ett liten "djurpark" med kossor,
får, kaniner och ja såna djur. har faktiskt aldrig varit där så det ska bli intressant, Emma
brukar vara där med Adrian lite då och då och för Adrian uppskattas det endel :) Strålande
sol ute så det är en bonus med denna lediga dag. Jobbar imorgon 10-17 och då hoppas jag
på en massa jävla regn. Nej nu ska jag packa ner gofika som vi ska ha med oss, PUSS PUSS!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv; Åh tack älskade du!

Hoppas ni får en fantastisk dag med massa mys! saknar dig ja! PUSS

2011-08-13 @ 11:55:00
URL: http://fizabelle.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Du, fortsättningsvis skulle det vara bra om du inte skrev Adrian, skriv vad som helst utom det, jag ska börja vara lite mer privat på internet nu.. :)

2011-08-13 @ 20:11:23
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback