Woho! Awesome

Det blev en promenad trotts allt, eller ja, Jesper & Nemo cyklade. Va underbart härligt om man bortser från att
Nemo fick ett helvetes humör och bara skrek (ingen aning varför?). Men till slut så gick det bra igen då han fick
cykla över några fartgupp. Nemo lyckades även cykla i diket 2 gånger ;) haha! Rakt ner i snön... och ja, jag och
Jesper kunde inte hålla oss för skratt ;D Såg 2 riktigt fina lekparker då vi tog prommisen med så dit ska vi absolut
imorgon. Nemo ville så gärna dit idag, men på tänka på tiden så va det lite för sent för sånt stojj. Så nu sitt han och
äter kvällfikat/maten och tittar då Jesper lirar tv-spel. Mina 2 spelnördar! Tog nått kort iallafall. Och då på Nemo och
Jesper, så läs och häpna, inget frog kort eller fisk face här på mig inte, den ni! Ni får njuta av mitt face nån annan gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback