Who knows?

Nu fattas det bara 3st till som kan kommantera mitt inlägg lite längre ner så jag
vet vilka ni är ;) Kom igen!

Jag & Nemo är ganska så nyvakna. Ska strax fixa till mig lite sedan gå och lämna
Nemo på honoms dagis. Sen tänkte jag sno med mig grannen Therese upp till
Ö Ersboda till Nemo´s gamla dagis och hämta en massa saker som han gjort där
som fröknarna inte hunnit packat sist då vi slutade. Ska bli kul och se vad det är
för nått. Hoppas mkt fint pyssel så man kan fylla på hans pysselvägg här hemma.

Somna vid 10 igår, helt otroligt nog. Och ABSOLUT värt det. Ganska så trött nu
ändå men inte ens i närheten av vad jag brukar vara. Så kanske blir en tidig
kväll ikväll också. Who knows.

Skulle vilja haft en rejäl kram av min karl imorse då jag vaknade. Nemo
var inte ett dugg sugen på att krama mig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback