Sopa Sopa Sopa

Woho, nu var nyss traktorn som sopar upp all grus här utanför, nu är
våren riktigt på G och oj oj oj vilket happyface jag får! Nu längtar jag
tills all jävla snö tinat bort på lekparken här utanför så man kan gå ut
och sätta sig medans Nemo leker runt. Inte mkt kvar alls så innan helgen
är slut så borde det vara borta. Jag ler som en 5-åring som precis fått
sitt lördagsgodis!



Och nu börjar jag bli grinig på er som premunerat på min blogg och som
tagit bort mig, 3st satungar är ni!
Ni kan åtminstonde nämna why! Sug kuk!

Kommentarer
Postat av: Monita

Traktorn har varit här och sopat också. Dottern satt fastnaglad på fönsterbrädan och kollade på. :-D

2011-04-13 @ 14:10:28
URL: http://detnorrlandskaljuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback