Skjut mig!!!!

Noll jävla inspiration för denna jävla blogg, är bara allmänt trött, sover inge bra
på nätterna och jag förstår inte alls varför, vaknar minst 4 gånger varje natt...

Tänkte bara informera alla att Nemo började på sitt nya dagis idag, det gick jätte
bra, blyg kanske men det får man vara för nytt folk. Frågade han om det ska bli
kul att börja på sitt nya dagis, svaret blev "Jag vill juh va på gamla med Amber",
då sa jag att du kommer få fortsätta träffa Amber ändå på fritiden, då blev han
nöjd igen. Han är för go!

Nu har jag skrivit det jag hade lust med. Får se när nästa inlägg kommer.

Världens finaste gullungar!


Och jag & Amber´s mamma Camilla =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Så lik sin mor han e! :D

2011-04-04 @ 14:48:59
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Skönt att det gick bra imorse :) Var ni inne eller ute?

2011-04-04 @ 17:29:43
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback