Shit, jag bor juh för fan i Umeå?

Haha ibland slår tanken min att jag fan inte bor kvar i skithålan Kramfors längre, hur underbart tror ni
inte att det känns? Efter jag varit hos jobbcochen och gick ner till busshållsplatsen och väntade på bussen
och tittade runt, såg allt folk, den underbara vårvärmen så slog tanken, jag bor i Umeå! Fatta hur nöjd jag
är över att vi valde att ta vårat pick och pack från skithålan Kramfors och flyttade hit. Helt jävla underbart!
Finns inte en enda tanke på att jag vill flytta tillbaka, visst jag saknar mamma, micke m.fam & några få vänner
där nere, men inte mer än så. Och dom hinner jag oftast träffa dom gångerna jag åker ner till Kramfors för att
lämna Nemo hos sin pappa. Sen har man börjare träffa lite nytt folk som man umgås med här, bara det känns
helt awesome, Camilla, Sara, Emma, Sandra & Tobbe, sen har jag mina grannar sen tidigare Therese & Ingemar.

Tacka vet jag Umeå, jag älskar denna stad!



Och gud vad jag älskar Nemo & Jesper, ni är mitt liv!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Umeå är verkligen bäst! :D

2011-04-15 @ 21:28:45
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback