Satan i helvete

Något trött jag är, men det beror nog på att jag sitt och inte gör nånting just nu, rastlös som inått helvete på
det också! What to do?! har iallafall tagit tag i middagsdisken så nu är det borta och man slipp tänka på det, Nemo
& jesper lirar tv-spel. Funderar starkt på att gå ut på en prommis och höra om grabbarna ska med, bara så jag får
röra på mig så blir jag nöjd. Men bajs då, fick precis nått i ögat som ligger och stör mig, skitarsleskorvfan! Hatar
inte ni då ni får nått i ögat som irriterar som fan, men då man kollar efter så ser man inget som man kan ta bort,
jag hatar det verkligen... något störande. Och oj vilken biterfitta jag precis lät som, men ja lite bitter är jag nog nu
då jag bara sitt och har tråkigt. Hade hoppats på att Sandra & Tobbe skulle komma förbi men dom latmaskarna är
för lata... prupp, bajs & korv på er. Äsch, ryck upp dig nu Mikaela & hit på nått...



(det sket sig med promenaden, Nemo ville inte... #¤""#&"#" )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback