Ny dag nya tag

Godmorgon godmorgon! Nemo är väckt, kläderna är på honom & just nu sitter han och kollar på bollibompa och
ska äta sin gröt. Han va så gullig då han vaknade, sa inte riktigt ett knyst förens jag hade klätt på honom och jag
och han var påväg till köket för att fixa mat åt katterna (han vill mata dom) och fixa frukost till honom då kläcker
han ur sig då han snabbt inser att Jesper inte är hemma "Jag saknar Peppe :(", han va så söt då han sa det och
tittade på mig med sina stora blåa puppyeyes. Sånt gör ens dag mkt bättre. Han älskar peppe & det gör jag också.
Iallafall så blir det frukost och bollibompa nu, sen blir det på med ytterkläderna åså möter vi upp Emma & Adrian
här utanför åså promenerar vi mot dagiset. Sen har mammorna lite egentid, får se vad den har att ge. Nej nu ska
jag dricka upp mitt kaffe ist för att skriva en roman här på bloggen. Så vi hörs väll senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback