Jag ska måla hela världen lilla mamma

Ja och det var den enda rubrik jag kom på. För detta inlägg har inget med det att göra, haha! Hur som haver,
uppe med tuppen som vanligt imorse, Nemo är nu lämnad på dagis & jag ska passa på att slappa tills klockan slår 12.00
för då ska jag ner till jobbcochen igen och snacka en massa. Jesper hade snott mitt bankomatkort imorse med sig till
jobbet så jag fick höra med grannarna Therese & Ingemar om dom hade ett busskort att låna ut en sväng, som tur
hade dom det annars hade det blivit aningen jobbigt för mig. Tack till er! :) Nu ska jag dricka min kopp kaffe och
njuta av tystnaden som inte finns, har 2 katter som lever rövaren, och tv:en är på. Awesome...

Nån som har lust att baka denna åt mig? :) Bland det godaste jag sett på länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback