Jag är på

Det blev ingen vanlig 4-års firande detta. Fick ett sms av Camilla imorse där hon frågade om vi ville komma på fest hemma hos henne idag. Och för ovanlighetens skull så sa Jesper JA och jag blev överlycklig. Han som aldrig brukar vilja följa med på nått så man får se det som nått speciellt iallafall.

Och jag har världens kassaste deo och har glömt köpa en ny, så jag snodde Jesper´s AXE dry, fast bara ytters lite, men i övrigt då jag går runt och luktar AXE så vet dom flesta då han jag faktiskt har pojkvän, så lite gott får man se på det. Köpa en ny jävla deo imorgon. OOO JAAA!

Har lockigt hår med en stor vit blomma i, tyvärr syns inte blomman på bilden här nedanför. Kommer upp bättre kort imorgon ist. Och fy vad grymt ja sminkat mig, tog mig tålamod att fixa det lilla extra idag också. Men vi får höras mer imorgon, så sakna mig inte för mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback