Inte alls varit aktiv ;)

Lämnade Nemo på dagis vid 09.00 imorse sen gick jag hemmåt igen med grannen Emma. Kände mig för att jag
ville testa nya lego indiana jones tv-spelet och oj vad jag fastnade vid det, haha! Lyckades rycka mig från det i
15min iallafall så jag han diska, men annars satt jag med det där jävla spelet tills jag skulle hämta honom igen!
F A I L !!! hahaha!!! Tkr om barnsliga tv-spel, vet inte riktigt varför, eller jo det gör jag nog. Jag är juh ganska
barnslig jag också ;) Hur som haver, efter jag hämtat Nemo gick vi raka vägen till lekparken som vi var på igår
för att sedan invänta Marre & Leona som också kom dit efter en stund, blev en massa gungande och lite surr.
Roligt att hinna umgås nångång då det varit ytterst lite dessa månader jag bott här. Vi är ganska ny hemkomna
nu och jag ska snart börja med middagen. Nemo tittar på bollibompa och är helt slut. Mamma´s ängel! Filmande
även honom idag då jag snurrade runt honom på gungan, och oj vad han skratta! Kommer förhoppningsvis upp
en video lite senare. Just nu orkar jag inte.

Världens finaste, mamma älskar dig till rymden & tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack sötpuppa ;P

2011-04-18 @ 16:30:11
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback