Hej hej, hemskt mkt hej!

Tänkte jag skulle skriva ett litet blogg inlägg innan jag måste iväg och hämta
Nemo om cirkus 6min. Han blev väldigt ledsen då jag lämnade honom på dagiset
idag, men tror det gick över rätt fort då dagis inte heller ringt och sagt att jag
måste tillbaka. Man måste juh testa om man kan få följa med mamma ist för att
vara på dagis såklart.

Efter att ha lämnat Nemo så gick jag, Emma, Sara & hennes grabb Jonah ner till
HM & coop, blev att handla (läs inte nu Jesper, överraskning tills du kmr hem)
färska jordgubbar & grädde, så det blir våfflor till middag med skivade jordgubbar.
NOM NOM! Längtar skapligt till middagen nu. Köpte även en massa mys tills ikväll
som vi ska snarra på och kanske titta på någon film? :)

Annars så händer det inte alls så mkt mer. Ska ta och röra mig mot Nemo´s dagis
nu alldeles strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback