Gott med kaffe

Då var morgonen startad igen, sitt med min goda kaffe som vanligt & Nemo med sin frukost framför bollibompa innan
vi ska ge oss iväg mot dagsiet. Verkar som om det dessutom ska bli helt fantastiskt väder idag, verkar inte blåsa ute
och solen skiner underbart. Det gör mig på bra humör. Mina planer för idag är inga, som vanligt. Blir väll att lira
indiana jones idag med tragiskt nog. Om jag inte släpar mig ut för att sola lite förstås. Tåls att tänka på! Sen längtar
jag som fan tills på torsdag då Jesper jobbar halvdag och då kommer att följa med mig och hämta Nemo så han får
se på Nemo´s nya dagis, och sen är han ledig i 4 dagar :D Woho! Då blir det kramar & massa kärlek. Underbart!


Jesper <3

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha, jag misstänker att jag kommer fastna framför mitt ps3 när jag får hem det.. Farligt, farligt :P

2011-04-19 @ 09:36:31
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sandra- Har gått ner 70 kg snart- Kolla in min blogg!!

Ahhh kaffe :D Älska kaffe!! :D :D Kram!

2011-04-19 @ 09:37:55
URL: http://sodelicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback