Fundilerar...

Funderar på vad jag ska trycka ner i Nemo´s påskis imorgon... Vad ja liksom ska köpa och proppa i den, hmmmm...
Vad brukar ni fylla påskägg med om ni bortser från godis? Morsan min har övergött Nemo´s påskägg från henne med
otroligt mkt, jag kommer fan ligga i lä om man jämför med det + att hon ska handla en massa åt honom i sthlm med,
märks att det är det enda barnbarnet än så länge ;) Och glad är jag för allt han får, min bortskämda lilla snorunge.
X-boxet håller dessutom på att lägga av totalt här hemma :( Nemo kommer bli förkrossad kan ja lova ifall det händer.
Den har liksom börjat få svårt för att läsa skivorna + att den lever om så fruktansvärt mkt. Jesper fipplar och donar
just nu, hoppas det ger resultat. Nu ska jag glo lite på herrn. Vi höres!!

Ps: jag saknar Emma & Sara



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men snaaaart ses vi :) Eller ja.. efter helgen nån gång :P

2011-04-20 @ 23:21:04
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Aw, sötpuppa.. Imårrn får vi se till att träffas! :)

2011-04-24 @ 19:05:57
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback