Det känns underbart

Nu har jag fixat ut alla cv:n, hade 7st hemma som jag fått utav min jobbcoch och
dessa gavs till biltema, rusta, skohuset, jysk, stadium, systemet & coop :) Jag och
Sara utmärkte även 7st ställen till jag kan lämna in cv på, så på fredag ska jag till
min jobbcoch igen och be henne skriva ut x antal st till så jag kan få iväg på dom
ställena också. Känns sjukt awesome!

Efter vi promenerad runt så gick vi hem till Emma och drack kaffe där, jag stannade
bara en lite stund för jag skulle hem och käka nått, diska & byta i kattlådan. Tänkte
också dammsuga med pallar inte det nu utan gör det då Nemo kommit hem från
dagiset. Nu sitt jag här och bara tar det lungt de sista 30minuterna innan jag ska
iväg och hämta Nemo.

Jag & Sara såg btw en and sitta på sidan om gåvägen i ganska så djupt vatten,
tror den sov eftersom huvudet var undanstucket mellan fjädrarna ;)

Mikaela är en nöjd dam idag!

Den lilla söta anden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback