Den kommer fan inte tillbaka

Känner mig aningen less då jag inte alls har någon lust till att blogga. Jag har juh faktiskt inget speciellt
för mig på dagarna så varför då inte blogga några inlägg? Ska iallafall försöka skriva av mig lite nu.

har beställt tid hos tandläkare & läkare, tandläkaren för att jag börjar få en jävla massa problem på 2
ställen i övrekäken på vänster sida. Hoppas det inte kommer kosta skjortan av mig!! 16/5 har ja tid där.
Sen hos läkaren ska jag förhoppningsvis skära bort mina födelsemräken som jag har vid brösten, sjukt
skönt att förhoppningsvis få bort dom, tkr dom inte alls är lockande där imellan ;) Sen också fixat så
läkaren ska titta på mitt kejsarsnitt där jag har den såkallade förhårdnaden som ibland gör äckligt jävla
ont. Hoppas han skickar en remiss direkt till kvinnokliniken så dom får skära upp och titta ;) Nej fy, jag
vill inte det, men det lär tyvärr behövas för att dom ska veta vad förhårdnanden beror på.

Imorgon ska jag testa nått som jag ALDRIG testat & som jag hört så mkt gott om, nämligen sushibuffé,
ska bli väldigt intressant ich äntligen få veta hur det smakar. Ska ner med Sara & Emma som båda äter
sushi, så jag dööör om jag tkr det smakar bajs... Intressant intressant.

Nej nu ska jag ta mig ann disken faktiskt. Sen blir det promenad ner mot coop för att möta upp Jesper
så han får hämta ut sin nya htc, han kommer va som ett barn då glassbilen kommer ;)


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Fast jag har bara smakat sushi en gång, och det smakade väl okej då vad jag minns.. :P Så det blir spännande även för mig.. haha!

2011-04-26 @ 16:31:22
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback