Mer död än levande

yes sir, så har det stått till för mig dom senaste dagarna, ingen feber har jag haft, men har haft så ont i bihålorna så jag hållt på att gå åt, skönt att det håller på att gå över nu, hoppas jag iaf så det inte kmr nått bakslag, då avlider jag faktiskt... Snoret rinner än & jag små hostar men förhopningsvis är även det borta snart :)

Och i helgen kommer mamma, fatta vad jag längtar!! Då ska jag & hon gå på bio hade vi tänkt, kolla på paranormal activity 2 :D grymt sugen, hoppas inte mamma gör på sig bara, kommer säkert jag göra bara för det xD
Känner att det kommer bli en jobbigt söndag dessutom, ångesten stiger redan, och det är för att mamma åker juh hem till Kramfors igen och då tar hon med sig Nemo också för han ska till sin pappa, jag kommer att stor tjuta :( Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback