Man vet att man...

Har haft hosta då man har träningsvärk i magen, eller ja, inte hela magen, men jag håller typ på att dö nu då ja hostar till lite, haha!! :D men hostan är ju typ över nu och det känns helt underbart må jag säga!! Hatar verkligen hosta, för när jag får det är det en sjuk jävla hosta som heter duga!!

Ska till arbetsförmedlingen idag på mitt första möte med min handläggare som håller koll på det mesta inom handels, så förhoppningsvis har hon nått riktigt bra att komma med idag så jag kan hitta nån praktikplats som ger iaf nått vikarie jobb, för inte tar jag någon praktik plats där ja inte får en chans att komma in sedan, NO WAY!!! Tkr jag har en väldigt bras erfarenhet redan inom handels (2½) år och praktiken gör juh sitt om man får det med.

Imorgon kommer Fanny & Björn hit och stannar över natten, ska bli mkt trevligt att få hit loite folk, blir juh inte lika ofta nu för tiden, hum, undra varför, haha!! Sen på fredag kommer min älskade mamma hit, så jag har dom senaste dagarna att se fram i mot nu alltså :D Blir väll bio med mamma på lördag eftersom jag fortfarande har min gratis biobiljett som jag vann på hemköp för ett år sen ungefär då jag tävlade med andra arbetskollegor och ja lyckades få in mest folk som blev bonuskunder :)

Nej nu ska Nemo strax till dagis och jag ska fixa iordning mig inför mötet på af :) Bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Mortenaurora

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2012-05-07 @ 10:33:45
URL: http://mortenaurora.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback