Hahahahaha!!!

Sjukt roligt att läsa sina gammla inlägg här på bloggen, iaf då man skriver som en pajjas och är på lite dåligt humör, det här gjorde min dag :D  :

"Jag ska bli en eremit.
Finns ändå aldrig någon som har tid att umgås.
Otroligt kul. Känner mig mäktig värdelös och vad kan jag göra
åt det. Inte ett piss.
Önska ja föddes till igelkott, dom är iaf gulliga. Och taggiga.
Precis som jag. Blivit bjuden på mjölk i någons trädgård
och alla hade i princip tyckt att jag var gullig."

"Jag gick och dog idag igen, ni kanske tkr det låter konstigt? Hur kan denna
människa dö så ofta och sedan leva igen. Då ska ja berätta hemligheten, jag är
en katt, en kisse mjau mjau, har fått höra av Lotten att jag liknar catwomen på en
bild, Lotten är knasig. Ni vet juh att kisse mjauar har 9 liv, så nu
tkr ni allt att jag är den häftigaste i världen va?!
Tror detta varit den värsta dagen i mitt liv, allt har bara gått fel, hur kan det
komma sig, jo för att gud tyckte att han kunde leka med ett till av mina 9 liv,
hur jävla egoistiskt är inte det då. Tur jag inte tror på den/det/han/hon."



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är utmanad i min blogg :)

2010-10-29 @ 19:42:09
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback