Skänker styrka

Jag skänker styrka till Elionor & hennes familj, dom går igenom nått jobbigt just nu.


Har varit otroligt lugna dagar nu då Nemo inte är hemma, man bara sitter rakt upp och ner, har inget att göra.
Tror jag blir galen snart, längtar så tills han kommer hem igen så man får lite rutiner.
Imorgon kommer "lillasyrran" Felicie hit och stannar här tills på Söndag, ska bli himla kul!! Blir nog Harry Potter maraton här då men en massa gotta till, inte helt fel!!!

Känner att jag är grymt jäkla less på min hårfärg med, men ja vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, eller jo färga, men vilken färg, ni får GÄRNA skänka en tanke om vad ni tkr jag borde göra med mitt hår! :)

Och alla ni som läste min blogg igår, är det bara jag som tror på spöken? fick en enda kommentar och det var av söta Maria :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback