Random inlägg

Funderar starkt på att börja skriva lite random inlägg igen, upptäckte att folk tyckte det var lite roligt så varför inte? ;D Ska nog bara försöka komma på nått att skriva om bara ;)

Dagarna är så långtråkiga, lika långtråkiga som när nån satt sig och skete på nåns toalett, suttit där ett par timmar för att toapappret är slut och ingen har upptäckt att man är försvunnen, det är då man upptäcker hur många är glada över att slippa en... jag har då aldrig varit med om något sånt, tänk den stackars jäveln som nog sitter där nu efter 5 timmar och ingen upptäckt det.

Funderar på att göra ett video inlägg faktiskt, är det nå speciellt ni vill att jag ska prata om? Skriv gärna en kommentar isf :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men visst har jag det. :)

2010-11-13 @ 20:19:17
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Ch

vad som hellst bara jag får höra din röst!

2010-11-15 @ 17:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback