kramfors

Ja som dom flesta vet så åker jag till kramfors imorgon, så kommer inte ha lika lätt att blogga då men ska iaf försöka få in 2st varje dag då man lyckas sno åt sig morsans dator =) har juh listan jag ska göra varje dag nu så den ska iaf upp!! Uppdaterar er på facebook då jag bloggat så är det bara för er att ta er in hit och läsa =) Imorgon kommer det handla om "vad är kärlek?" så det kommer nog bli ett långt inlägg om det, ska bara tänka ut vad jag ska skriva, eller jag vet delvis vad jag ska skriva men det finns juh så mkt man kan skriva om det så som sagt, det kommer nog bli en hel del, hoppas ja har inspirationen till att skriva ett långt inlägg bara ;)

En serie jag bara måste se som körs på 6:an klockan 19.30 mån-tors är paradise hotel, är det bara jag som älskar den serien eller vad man kallar det? Tkr det är underbart att se på folk som gör bort sig! Lika roligt då folk i ens omgivning gör bort sig minst lika mkt ;) DRAMA, here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback