KATTJÄVEL

Vi har 2 katter, NÅN av dom pissar nångång då och då på mina gardiner mot balkongdörren!! jag börjar bli riktigt tokig, och absolut då man inte vet vilken av dom är så man kan ta kattfan på bar gärning!! Tänker juh inte ta bort båda 2 om det är ena som har nått fel i huvudet!! Men hur fan ska man veta vem det är då det ALLTID händer på natten?!! Händer typ 1-3 gånger i veckan!! På dan så ser man att dom alltid går på lådan, så jag fattar inte vad en av dom fått för sig att göra på natten?!! är det någon som har en aning varför detta sker? För nu börjar min stubin nämligen ta slut... GAH!! En hona & en hane är kissarna, hanen är kastrerad för ungefär 1 år sedan, men innan han blev kastrerad så gick han och pissa här o var men det va väll för att lägga revir, han slutade juh direkt med det dåvi kastrerade honom, jag har därimot tagit han på bar gärning EN gång här hemma då han bara satte sig rakt upp och ner i tv-rummet och kissade på golvet, så jag har stora aningar att det är hanen som pissar på gardinerna även... suck säger jag bara... & Fluff (hankatten) har börjat vara ute ganska mkt, och han slåss himmla mkt med grannfolkets katter och har börjat mjaua sjukt mkt heeela tiden på dagarna. Honkatten Frida är tyst som en mus & super snäll därför tror ja det inte är hon, har aldrig sett henne göra nått sånt heller. man får väll fixa nån som har filmkamera så man kan ta nån av dom på bar gärning, sen är det väll bara att avliva stackarn, SUCK!! det vill jag juh inte...

Kommentarer
Postat av: Fanny

FLUFF Ä BOVEN.. HAHAHHH

2010-11-25 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback