Julpyntas

Ja här julpyntas det för fullt, så jävla underbart & vad fint det blir :D Jag är så sprallig och kan knappt sluta med att julpynta ;) har strykit julgardinerna & hängt upp dom, fixat fina juldukar på vartenda ställe tror jag, dammtorkat överallt nästan (bara kök kvar), nu ska snart alla små tomtar & stjärnor upp också, åhh vad jag är lycklig!! =) Längtar tills om ett par veckor då man får klä granen med Nemo=) men kände att ja behövde en liten paus då jag blev alldeles skakis av hunger, så nu sitt jag med en kopp nyponsoppa och skriver lite blogg =) Och imorgon så åker vi till Kramfors, ska bli så underbart att få rå om mamma några dagar =) Ska även till cissi & Fritte & pussa på världens bästa LILLY, älskade lilla sötnosen <3 Och ett annat måste är att ja måste få träffa på min fin fina vän Lotten!! =)

Och som ni ser har ja inte skrivit än efter listan som jag gör varje dag, men eftersom jag ska skriva vad jag har ätit idag så måste jag juh vänta tills jag ätit & berätta då, haha! Drygt och onödigt inlägg faktiskt, men ändå ganska kul =) nej nu ska ja dricka upp den sista nyponsoppan, sen kör jag igen! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback