Ganska så roligt

ja det var ganska så roligt att skriva inlägget igår =) Nog för att det fattas otroligt mkt men inte orkar man skriva dit varena liten sak, som sagt, då skulle jag behövt skriva en bok, och det orkar jag nog inte ;)
Senare idag ska jag skriva om min första kärlek, det ska också bli kul, få se hur förvånade ni bloggläsare bli över vem det är, vem tror ni det kan vara? =)
Längtar tills imorgon då ja får skriva om mina föräldrar =)

Idag blir det en lugn dag även, känner mig svinigt trött idag, fast ja la mig i någorlunda tid, förstår inte, måste ligga och sova som en kratta på grusgång eller nått. Längtar så tills helgen då ja åker till Kramfors, få träffa familj & en massa vänner som bor där, hoppas jag hinner träffa dom jag vill & ska träffa, hoppas inte tiden går imot en utan med en =)

Nej nu ska ja dricka mig mitt kaffe & snart väcka Jesper ur sin dvala ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var roligt att läsa... Kul att veta mer om dig! Funderar nästan på att stjäla idén att göra en lista på vad man ska skriva om på bloggen. Är det ok isf? Inte sno din lista rakt av men sno idén?!??!

kram

2010-11-23 @ 09:35:53
URL: http://omitw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback