Farsdag!

Japp, idag är det som många vet, farsdag!! Pappsen min bor i Söderhamn så det blir inget firande där hos honom för mig & Nemo´s pappa bor juh i Kramfors så en pappa hälsning har jag skickat till Andreas från Nemo.

Ibland kan jag känna mig smått bitter, iaf då tankarna snurrar för fullt... Ska det hända nått i sin omgivning gäller det att man själv hör av sig till folk, för nej nej nej, dom kan aldrig höra av sig, måste vara grymt svårt att lyfta luren och ringa?! Eller?! irriterad!!

Nemo sitter och spelar lego starwars & Jesper har sin sovmorgon, ska snart väcka honom faktiskt, så man vet att han kmr i säng ikväll... Imorgon är det dagis för Nemo igen så, ska bli skönt med lite egen tid (5timmar) så man kan städa och fixa med allt ifred :) Lyckades nyss även spilla ut kaffet på vardagsrumsbodret, YEEEJ!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenis



Får hålla med dig grattis alla pappor...

Undrar om ni kommer något imorgon eller tar ni det på tisdag?

Ha det/Krister

2010-11-14 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback