:@

Ni mins inlägget sen tidigare då en person hade skrivit att man är lat då man inte har nått jobb?... Fick ett svar som va typ "inte för att jag behöver förklara nått för dig men det va inte Jesper ja syftade på" , haha seriöst?! han & en till hade kommenterar (alltså 2st). Och hon hade skrivit:

"ni som tyck de e pinsamt med onepiece är människor som är lata alternativt inte har nåt jobb, vilket brukar bero på att man är lat, är avundsjuk på mej som har råd att köpa mej en eftersom jag jobbar hårt & därmed har en fritid då jag vill luffsa runt & mysa. utan jobb har man ingen fritid, utan då har man fritid jämt."

Men alltså är den andra som kommenterade 2 människor i 1 då eller? eftersom det står "Ni" som meningen startade med, haha oh my god! Roligt då dom kan skriva nått men inte förklara sig. LOL


Kommentarer
Postat av: evelina

Ne jag har inte testat det än men han ska få iniana lego o det spelet du berättar om i julklapp :D Det är skit roligt!

2010-11-24 @ 21:57:11
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Lärare i Svenska

Du vet att man kan tilltala EN person Ni?

Tex "Ni där!"???

2010-12-08 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback