Den här

Ja den här dagen har varit, hum hur ska man säga, långtråkig!! Söndagar är verkligen alla värst, som att klämma bröstvårtan mellan fingret och bh:n , menar, minst lika tråkigt att drabbas av det.

Längtar som fan tills pengarna rullar in på kontot så man kan shopa loss lite julklappar snart :) Nemo´s favvo är juh cars, Toy Story, Ben 10, Bakugan & Lego starwars... vet iaf att vi ska köpa en massa lego till honom & ljudböcker :)

Vet inte riktigt vad denna vecka kommer att erbjuda, mer än jobb sök då förstås. Längtar som en tok med till Jul då man ska få va med mamma & syskon, Micke m.fam. ... kan det bli jul snart, eller åtminstonde snabbt för snart vet ja juh att den kommer, DOOHHHH!!

Jag har annars hamnat i jäääävligt mkt tänkande, tänker på ALLT & INGET, från att ja saknar min familj TILL idiotiska kompisar osv osv osv... Fick höra dåliga nyheter av mamma idag med, var juh inte direkt roligt, känns som att sånt inte behövs nu då ja är lite deppig till och från, men ähh, man ska ta livet med en klackspark jämt (NOT)

Det är ingen som är sugen på att komma upp till Umeå och hälsa på snart då? :) skulle vara otroligt trevligt må jag säga med lite fin besök (om du klassas som fin besök, det märks i min blogg sen) ;) haha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback