Demoner/spöken

Tror ni på sånt? Har ni någonsin varit med om att nått som hänt men det inte finns någon förklaring till det, berätta gärna isåfall när det hände & vad som hände.

Jag tror på det väldigt mkt, har varit med om en del snuskiga saker sen tidigare år och det går juh faktiskt inte att förneka det... kan berätta om 1 gång...

Var ungefär för 10 år sen, befann mig i ett hus i väja med några kompisar och bara snackadee skit & hade det roligt, då ena killkompisen berättar att det spökar i detta hus, och jag då som absolut inte trodde på det då skrattade han i ansiktet och sa att han var skitzofren, men nån timme senare hände det oförklariga...
Vi är alltså i källaren i ett rum där det fanns sängar, lampor, bord osv och det gick en rak trappa ner till det rummet, då hör jag plötsligt ett par klackskor och då visste jag juh att alla höll juh hus nere i källaren, så vem kan det vara, går till trappan för att kolla vem som var påväg ner men det var ingen där, utan jag hörde hur klackarna stannade upp och hela räcket som man håller i på sidan av trappan skakade till, kan säga att jag skrek som fan och sprang in i rummet till alla andra som satt där.

Så nu tkr jag ni ska berätta om ni varit med om nått! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har ju skrivit om detta i min egen blogg... in där och kika ^^

2010-11-02 @ 20:09:47
URL: http://omitw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback