Dag 02 - Min första kärlek

Tro det eller ej, men det var Andreas (Nemo´s pappa). Vi gick i nian & blev kära, efter ett kort tag blev vi tillsammans & var ilag bra länge faktiskt. Närmare 1 år tro jag det va. Kom ihåg alla nätter man smög ut för att träffa varandra, Andreas var mkt hos Joel (Joel bodde också i väja) så jag var typ alltid där på nätterna och hade askul =) Det var juh den tiden mopeden härskade också, så man åkte riktigt mkt med Andreas & Joel. har 2 bra minnen sen den tiden.

Ena var hemma hos Johan Kjönbergs syrra, han hade fått låna hennes hus en kväll & det blev fest där, hade fruktansvärt roligt och jag blev ganska så full, jag & Andreas gick upp till ett eget rum där det fanns en säng & vi bara myste, efter en liten stund kommer Johan & Matti in med en kondom och slänger på mig & Andreas, och vi höll typ på att skämmas ihjäl. Men strax efter det så ringde Micke & var vansinig för att ja inte kommit hem i tid och han for o hämtade mig, tack gode gud för det ;) haha!

Andra gången var hemma hos Bittan som då bodde ute i Lo =) Jag skulle sova hos henne den helgen, dom ägde då en husvagn som vi skulle vara i, Andreas & Joel kom dit mitt i natten och umgicks med oss, var riktigt roligt det med =)

Finns många minnen men ja tänker bara dela med mig av 2 st =) Så det så! =)

Ganska sjukt att vi träffades flera år senare med & fick en liten son, knepigt hur allt var tänkt =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer jag ihåg. Att ni var ihop i högstadiet :)

2010-11-23 @ 13:30:41
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Ch

HAHHAAHAAA Jag ser matti framför mig,, hahaha !!! :D

2010-11-23 @ 15:28:20
Postat av: evelina

Ja jag tyckte att den var fin också :) Jaa tids nog så kommer det nog en liten dam :)

2010-11-23 @ 18:44:38
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Inlägget och videoinlägget om TS får du fram om du klickar på "Ang TS" under "kategorier" under infon om mig bredvis inläggen. ^^ Kolla in och kommentera

2010-11-23 @ 19:12:51
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Ellis

Min första kärlek är då jag räknar som jag var som kärast och verkligen älskade personen och var med i 2 år. men resten räknar jag bara som förälskerser, basra ett barn som inte visste så mkt..



men 2 år :) de 2 åren har ärrat mig med.

2010-11-24 @ 03:52:07
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback