Boooooring

herrn min har nu åkt tillbaka till Umeå, så himmla tråkigt :( Syns inte förens på fredag igen.. men dessa 3 dagar lär gå snabbt så det är juh inga problem :D hihi!!

Kära bloggläsare, vad är det ni avskyr mest i bloggvärlden? Tror ni vet vad jag avskyr ;) Kissie eller som endel storbloggare kallar henne Pissie ;) Mer passande namn tkr jag!! men jag måste juh även säga att hon är ganska modig som vågar provecera folk som hon gör, för jag menar nog har det varit många psykiskt instabila människor som läst hennes blogg ibland och vem vet vad dom kan göra?!! :O nära döden upplevelser kanske tänder igång hon ;) hahaha!!!

jag avskyr juh som jag sagt i tidigare inlägg anonyma kommentarer... varför kommenterar ni ens om ni inte ens kan stå för vad ni skriver?!! helt sjukt egentligen... som t.ex. "jag tkr du är dum i huvudet för att du är ful" åså inte våga stå för det, jag menar, inte så att ja kommer och dödar er med min största kökskniv, eran åsikt, erat liv, inget jag kan ändra på ändå ;) Menar denna blogg är juh till för att JAG ska skriva av mig om precis vad jag vill, jag tänker juh INTE sitta och skriva om vad DU tkr och tänker :P Men därimot är folk alltid välkommen med sina tankar, inget mig imot ;) ganska roligt med sjuka kommentarer som ja fått dom senaste 3 dagarna ;) Man underhåller sig lätt med dom ;) Även såna gånger jag gärna uppdaterar min blogg ;)

Jag avskyr även dom som tror unga mammor är världelösa mammor, dom som inte gått igenom samma sak som en annan och inte har ett barn, hur kan dom ens våga komma och säga hur världelösa vi är?!! Visst det finns många föräldrar som aldrig skulle ha blivit det, men då gäller det inte bara dom i 15-22 års åldern utan även dom som är mellan 23-45år... Jag tkr det är sjukt hur endel kan dra alla över samma kant? känner t.ex. kissie & bezie mig? Har dom rätt att säga att jag var/är en värdelös mamma för att jag fick barn när jag va nyfyllda 21 år?? Alltså skulle dom komma och säga nått sånt till mig så säger jag bara "blixtar och dunder magiska under * smack, in your face * ... Jag blir så jävla arg av bara tanken!! Och hur kan ni anonyma sitta och försvara såna där människor, jag fattar inte ens med er? Brunnit i huvudet på er med är juh väldigt tydligt!! Ähh ;P


Har även fått upp mina unika besökare med 90% på dessa 3 dagar, och hur lovely är inte det då? :D Bring it on ;)

Nä nu ska jag dricka mitt kaffe sen får vi se vad som händer ;) PUSS

BTW - Tack för dom finna kommentarerna mina kära vänner :D Jag uppskattar all stöd jag får :D Ni är guld värda!!!

Såg även att jag fått en kommentar från en tjej som undra vart jag hade köpt min förlovningsring ;) Och den finns på guldfynd :D

Kommentarer
Postat av: karin

Så underhållande nu vad dom ska kommentera här näst.

Än en gång bevisar dom sin enorma IQ med att uttrycka sig om saker dom inte har någon aning om, statistiskt sett finns det inget bevisat vad jag hört att mammor mellan 21-25 ska vara "sämre" på något som helst sätt, möjligen ekonomiskt mer osäker pga brist på jobb och utbildning. MEN, det är fortfarande ingen garanti i dagens samhälle? dessutom äre ingen garanti att bara för att man fyllt 30 är man bra förälder? det är ingen knapp som trycks på vid den åldern direkt. BULLSHIT!

Men men.. så äre när folk inte är tillräckligt kunniga ;) Det är inte åldern som gör mamman, precis som att skaffa körkort, bara för att man fyllt 18bevisar inte att man är lämplig förare, det märker man ju på hur vissa kör idag!

2010-05-17 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback