Ännu en älskad kommentar ;) HAHA!

Kommentaren -

Tyärr har den där människan rätt i de den säger... Dom kan anmäla dig för förtal..efter som du inte känner alexandra så borde du ju inte prata om henne du är bara en av alla andra nollor som är avundsjuka..haha du vet om att du hängdes ut på kissies aka Alexandra.blogg här om dagen va?:P men hon tog bort det efter 1 timme. Såg hon kalla dig fläskpadda haha de så kul me små flickor.:P

Svar på tal -

Otroligt ;) Anmäl mig då, tjänar ni på det så varsågod ;) haha men känner Alexandra mig då och har rätt att skriva fläskpadda om mig på henne blogg? Alltså är du lika dum som hon innan som kommenterade min blogg?!! Och avundsjuk? Är du seriös, ja avskyr deras bloggar och ja skulle ALDRIG vilja bli en av dom :D Jag har min familj och sysselsätta mig med inte en mongo blogg där man skriver elaka och trakaserande inlägg som Kissie, och små flickor? haha jag fyller 25 i år!!! Va fan är det för fel på dig, ta reda på lite fakta om mig innan du börjar skriva ;) ÄLSKAR DIG SMULAN :-*

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha jag tro jag DÖÖÖR!! xD



Säkert att Kissie bara är en karaktär! Man kan inte "spela" sådär elak och taskig som hon ÄR, Alexandra ÄR Kissie och KIssie ÄR Alexandra, PUNKT!

Sen så är Alexandra/Kissie bara en liten tjej med dåligt självförtroende den stackaren ;)

Vem skulle vara avundsjuk på henne? Fett mycke acne, gummianks läppar och skeva pattar xD mohahaha

2010-05-16 @ 18:52:55
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback