Ångest...

Har en sån fruktansvärt stor ångest så det inte är sant!!! Nu när älsklingen är i Umeå och jag får vara kvar här hemma i Kramfors, jag vill juh flytta nu nu nu!!! Men jag kan inte :( har inte hittat någon lägenhet i Umeå än och dessutom har vi denna 3 månader till, rättare sagt till den 31:a augusti ... åså har jag mitt jobb här med, där jag jobbar fram till den 22:a augusti... ska tjäna in lite extra cash i sommar som man kan ha användning till i Umeå. Så skönt att man får hem mannen på helgerna iaf, nog det bästa som finns på hela veckan!! :D Och om 3 veckor så åker jag & Nemo upp till Umeå till bästaste Ann-Marlene :) Så kommer Jesper dit också åså umgås vi allihopa, längtar som ett tok!! Men det går nog snabbt så är vi där :D

SAKNAR DIG ÄLSKLING!!!

Sen vill ja pussas en massa med sonen min som kommer hem imorgon från far sin, längtar som ett tok tills dess med :D Min älskade lilla son :D Jag Älskar Dig så jag nästan går åt!! Och som det alltid har varit så är du Mamma´s Pojke :D


Bring it on ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback