Öhh, en ursäkt?

jaaa, vad ska man komma med för ursäkt denna gång över att inte skrivit blogg på hur länge som helst då? haha har ingen aning, mkt lathet där tror ja ;) Men nu tar ja mig i kragen och skriver lite iaf :D Ska tatuera mig imorgon, blir den första så det känns lite pirrigt i magen, är så fundersam över hur det kmr att kännas :) Men har/haft några piercingar på kroppen och ja inte alls tyckt det gjort/gjorde ont så kanske detta inte är nå problem heller :) Bllir iaf en ängel & djävul på varsin skulda i strecksgubbsformat typ :) Ska lägga upp en bild, så svårt att förklara :O Ska iaf tatuera mig hos Eddie Sundberg i ö-vik, han har precis öppnat sin studio där och ja tkr han verkar va riktigt duktig :) Kolla gärna upp honom´s sida över det han gjort :) http://www.getinked.zoomin.se/

Ja annars händer det inte mkt, jag jobbar dessvärre mkt kvällar :) Men det ger bra OB :D Alltså, nu tappa ja typ bort vad ja skulle skriva, öhm öhm öhm, få se är nudå, öhm öhm öhm, ähh! Nu ger ja snart upp i denna blogg :P Känns som allt man ändå skriver är inte har någon betydelse :P Kanske kmr ett inlägg imorgon då ja tatuerat mig ;) Måste juh visa hur det blev :D Föresten, vill ni att ja ska lägga ner bloggen? Annars får ni gärna peppa mig att skriva mera.



Kommentarer
Postat av: stefan

Du ha intressent blogg :) fortsätta så ;)

2010-03-02 @ 12:38:21
URL: http://violator.blogg.se/
Postat av: Kikki

Klart du ska fortsätta Micka =) Roligt att läsa även om det blir enformigt för dig att skriva saker som händer varje dag så är de roligt för oss att läsa =) Kram

2010-03-02 @ 12:51:34
URL: http://playbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback