Nemo <3

Nemo och hans fina fastrar tog fina kort idag :D Nemo kan allt vara en liten linslus ibland ;) Och det har han fått från sin mamma ;) haha!



Annars har det inte hänt allt för mkt idag :) Ställde larmet klockan 10.00 idag för att kliva upp och färga håret, pallade inte att hålla på att avfärga det och göra en ljusare nyans utan jag köpte svart färg och tar den ljusare färgen när det närmar sig sommar ;) Ställde larmet för annars visste jag att jag skulle sova bort hela dagen och inte hinna ner på stan för att köpa vin på systemet ;) höhö! Men det vinet ligger orört i kylskåpet än och kmr nog va det också, tappade suget efter vin såhär på kvällskvisten då det var menat att jag och jesper skulle ta nått glas, höhö! Nån annan dag helt enkelt ;) Tog även en lååång promenad med sötaste Therese idag som var vädligt skönt, gick i över 1 timme och det känns i knäna nu, märks att man rör sig för lite runt vinter halvåret för man blir helt döende på kvällen efter nått sånt där, på sommrarna rör man sig juh betydligt mer och då får man bort vinter hullet också :D

Var på barnklädparty ikväll med, var mkt trevligt, köpte en skjorta åt Nemo & ett par skjorts :D Mamma´s kille kommer vara stiligaste killen i sommar :D Han har så mkt och fina kläder ;) Går inte länge mellan gångerna då jag shopar åt honom ;) Lite bortskämd kanske? ^^,

Nä nu ska ja skutta ner i soffan igen med gubben min ;) Men först bjuder jag på nått kort på me, myself & I ;)


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Fina kort :)

2010-03-29 @ 13:11:35
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback