Morrn Morrn ...

Nemo tog verkligen en sovmorgon idag, han vakna 09.15 och ja mins inte alls sist han sov så länge. Var uppskattat, själv klev jag upp runt 08.45 för att hinna ta mig en dusch innan älsklingen skulle till jobbet, vi hinner juh inte ses nått idag typ efter som jag jobbar 16.00-23.15 ikväll :/ Men sen är jag ledig hela helgen och kan umgås och pussas med mannen min :D Nemo åker juh till pappa sin som då är lite tråkigt fast det är juh även skönt att va lite barnfri ibland, lite sådär dubbelmoral från min sida ;) HAHA! Nä nu ska jag gå och fixa iordning mig en kopp kaffe sen så ska jag fixa iordning mig för att sedan dra mig mot frisören 13.00 för att kapa topparna en bit ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback