Lördag :D

Ja men va fan vilken härlig lördag det blev, Therese kom hem till mig vid 17.00 tiden sedan bedrog vi oss direkt vidare och mötte Åsa sen hem till Sabine :) Där satt vi 4 tjejer och snackade skit och hade fruktansvärt roligt, gud vad vi skrattade, nästan så man fick ont i käkmusklerna :D Och fullare och fullare blev man. Började lite senare runt 8 tiden ploppa in en massa folk så det blev några stycken där, blev ännu mera massa skit snack ;) Runt halv 11 började man dra sig neråt mot stan, han precis in på hemköp för att hämta cigg som ja bett madde köpa åt mig :) sen så skuttar vi vidare mot tälten, OHHH MYYY GOD vad folk det var, va inte alls nå kul då man fick stå och trängas så vi gick typ ut på engång efter att ha beställt en öl! Ringer då Mattias frågar vad dom gör, dom står vid hemköp där mr Q och mr Lodén är griniga på någon. Så ja springer fram till Lodén och ber honom snällt sluta men han bara går går och går ända tills ja flyger ner i backen med mina stackars knän ,OUCH!! Det gjorde ont men gick snabbt över tack vare spriten i kroppen ;) haha! Men Q & Lodén lugnade ner sig iaf :) Snackade lite med Mattias och vi bestämde oss för att dra oss upp till honom ist (då var vi jag, Åsa, Mattias, Sabine, Lodén och Alexandra). Mattias upptäckte då vi kommit fram att ja hade blött från ena knäet, typiskt! Men som tur hade jag med mig ett par extra leggings så det var juh abra att byta, Mattias plåstrade om mitt stackars knä ;) Sen blev det skit snack och brottnings matcher där, så jävla kul! :D Vi höll på ända fram till 02.30 då det var dags att gå hem ;) Fick med mig Åsa och Lodén en bit iaf sen mötte Jesper upp mig :)

Vaknar dagen efter av ömmande knän och små ont i huvudet annars mådde ja prima ;) Inte det minsta bakis alls, huvudvärken försvann direkt då jag tagit en treo så :D Ska lägga upp några bilder ni kan kolla på ;) Mupp bilder delux :D haha

Vilken kväll :D



Mikkan Pikkan dagen efter, trött och (svårt) skadad xD hahahaha

Kommentarer
Postat av: Zabine

HETA BABES!!! :D härligt med underbar helg, de e du värd! Vafan har du gjort på knäna stumpan? :D Puss

2010-03-09 @ 08:38:28
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Zabine

hahahahaha!! Klart jag läste va du hade gjort, men de va mer bara ett utal, som va har du gjort med knäna!! :D:D KLANT! :D:D inte lätt att va perfect alla gånger =) PUSSPUSS!

2010-03-09 @ 10:07:07
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: stefan

Hehe det va rolig dag :D

2010-03-15 @ 12:00:18
URL: http://violator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback