japp

Ja ni suger exakt lika mkt på att kommentera min blogg ändå :P Fan vad alla är lata :P Bläää!

Ja annars då....
Ska plantera lite basilika, rädisa och dill idag :D Har äntligen köpt hem lite frön, krukor & jord :D Se om Nemo vill hjälpa mig kanske ;) Jesper sticker juh och jobbar så då är det juh roligt att sysselsätta sig med lill älsklingen min, hoppas han tkr det är lika kul bara :D haha! Han får ha förkläde på sig så han inte jordar ner hela sig själv bara :D

Sen har jag börjat fatta att fyyy vad jag är dålig på att höra av mig till mina vänner, känner mig som den lataste människan i världen ibland, för inte fan ska det va jobbigt att skriva ett sms eller ringa och fråha "hur är det?" typ :P Tragisk man kan vara ibland :P Tkr du jag är dålig på att höra av mig?? Isåfall skriv en kommentar.

Och snart är det påsk, ska köpa ett jätte stort påskägg åt Nemo åså ska han få en massa KARRA, sen ska han väll få nån leksak och nån film kanske :D Han kmr bli så glad mamma´s pojke, mitt lilla allt <3

Sen är min förlovningsring spårlöst borta :( Jesper hade tydligen sett den här bredvid datorn för typ 2 veckor sedan och då ja skulle titta efter den sen så fanns den inte där :( Så tror horkatten lekt bort den, har sökt och sökt men den finns INGENSTANS :´( Blir så jävla less!! Blir väll att köpa en ny då, så jävla typiskt!! Känns så sjukt tomt på ringfingret mitt, inbillar mig hela tiden att ringen sitter där men icke :(

Nä nu är det inte länge kvar innan man ska hämta pojken på dagiset :)

Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Hoppas det går bra att plantera och det blir fin skörd haha.

Inte kul att ringen är borta inte. Hoppas du hittar den. Inte dammsugit upp den då? Nu har iaf jag kommenterat!

2010-03-23 @ 10:23:50
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Zabine

men huvva och tappa ringen! Hoppas du hittar igen den! :) allt bra med dig då snäckan? PÖSSPÅDIG!

2010-03-23 @ 10:47:36
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback