Gammla tider

Ja det första man ser då man går in på blogg.se är denna bild -->

Haha man fick sig ett glatt leénde på läpparna för ja mins som såååå himmla väl, skulle alltid ha Dino jag, han var min favorit :D haha! Så himmla snabbt tiden går, för ändå om ja tänker på flinta drickorna så känns det dom igår dom fanns fast det var 1994 alltså 16 år sedan, jag blir chockad över hur snabbt tiden går och ångesten kryper sakta men säkert fram såna här gånger att ja börjar bli gammal :P Nemo blir juh 4 år i september och jag tyckte han alldeles nyss var nykläckt med eller att han låg och sparkade runt i min mage.

Sen snurrar mina tankar mkt om jobbet på konsum i bollsta som ja sökte, jag hoppas VERKLIGEN att dom hör av sig till mig och säger att dom är intresserade och vill träffa mig! Sista ansökningsdagen dit var igår så ifall dom är intresserad hör dom väll av sig nu i veckan :) Har juh bra erfarenheter. Men kmr säkerligen gråta när ja ska lämna hemköp för konsum, tkr om mitt vikarie jobb på hemköp och att sedan kanske behöva lämna det tvärt är hemskt, en ångest som kryper igenom mig hela tiden. Men som Stickan (chefen) sa "Tänk inte på oss utan bara på dig själv och din familj" , men det är så svårt då ja varit där i snart 2 år :( Ja får rycka mig i kragen och vad glad över att det är någon som vill ha mig iaf :)

Sen är det stök och bök med dagis & Nemo och så nu :/ Jesper jobbar mån-tors 12.00-19.00 och fre 10.00-17.00 , men just mån-tors passen kan göra det stökigt då ja ibland jobbar kväll till 23.15 och dagis stänger 18.30 SENAST, så antingen måste mamma hämta honom då hon slutar (om hon kan) och ha honom tills Jesper slutar jobba sen får Jesper hämta Nemo och gå hem :P Bökigt! Eller så får Jesper sluta vid 18.00 tiden för att hämta Nemo senast 18.30 på dagiset dom gånger mamma inte kan ta Nemo :P Men det löser väll sig sa pyromanen och fjutta på huset :P

Nä nu ska jag göra mig en till kopp kaffe sen ivänta posten och se om det är några roliga varor i veckans reklamblad från hemköp :) Kan juh inte sitta inne hela dagen när det är strålande sol ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback