Duktig :D

Idag var första gången Nemo var längre än 3 timmar på dagiset :D I vanliga fall så går han 08.00-11.00 men eftersom Jesper går på praktik nu till klockan 19.00 på kvällarna och jag slutade 17.00 idag så fick han börja på dagis 11.00 idag och jag hämtade honom 17.15 ungefär :D Och det hade gått så himmla bra, jag som satt och oroade mig heeeela tiden då jag jobbade :) Han hade varit så himmla nöjd, han hade inte ens sovit en blund där ;) Bara legat och vilat i 30 min med en som jobbar där :D Så bara för att han är så bäst så fick han somna i min famn i soffan ikväll :D Han somnade 20.10 som en stock, mamma´s sötnos <3 Tog några kort ja tänkte lägga upp :D


Är en stolt mamma till min lille son :D Mamma älskar dig Nemo <3

Sedan har jag stora funderingar angående mitt hår, ska färga det någon annan färg :D Så imorgon blir det avfärgning på det svarta sedan hade ja tänkt färga det i någon brun nyans, känner jag mig inte alls nöjd sedan så är det juh bara att färga tillbaka till det svarta :D Roligt att leka av sig lite, var väldigt längesedan ;) Och imorgon så ska Nemo till pappa sin och va där tills på måndag, kmr sakna honom som ett tok som vanligt, jobbigt att vara utan honom i flera dagar :/ Ska även till frisören och toppa håret så det känns riktigt nice för det behövs verkligen ;) HAHA!

Vill bara säga att ja tänker på er väldigt ofta - Elionor, Ann-Marlene, Cilla, Syster, Fanny & Maria Jo ;)

Min älskade förlovningsring som är spårlöst försvunnen :( (min hand ser gigantisk ut, lovar, den är INTE det)



Hot mama on work work work!! Härlig outfit vi har på hemköp va? ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback