Ger upp

Jag ger upp om denna blogg alltså, finns ingen inspiration alls för att blogga ... Typ det enda man skriver om är när man äter, skiter, sover & jobbar och när man är kär eller hatar någon typ ... skit kul att läsa om allt om och om igen :P Suck!! Ioförsäg älskar jag att läsa andras bloggar, som Sandra Kronlid´s, Zabine, Sandra Kusinen, Elionor, Therese och en hel del kändigbloggar så man får skratta lite ;D

Visst detta handlar om min vardag och inläggen behöver inte vara 3 mil långa varje gång ;) Man kanske ska börja med att skriva en rad i varje inlägg typ, en bra idé för då blir det iaf en hel del inlägg varje dag ;) haha.
Fick iaf ett toppen sommar schema på hemköp i år, 4 dagar som är till 23.15 och hur passande är inte det då jag är hemma mån-fre med Nemo sj då Jesper är i Umeå och mamma slipper sitta barnvakt till 23.30 då hon själv måste upp 05.30 för att gå och jobba 07.00 ... så jag skuttade av glädje av det schemat :D Och tackade både Petra & Stickan för det :D

Och snart är det stadsfesten, om 4 dagar börjar det ;D Jobbar ioförsäg fredagen 16-23.15 men det gör inget ska iaf inte ut då och Nemo är hemma, han åker till sin farmor & farfar på lördagen och stannar där tills på söndagen då så då bir det utgång, min underbara Fanny kommer hit då också, och då ska vi fira 1 år som vänner dessutom ;) SÅ NICE!! :D Längtar så mkt så det inte är sant, nu hoppas vi på toppen väder då!!

Och över midsommar så ska jag till Umeå, barnledig dessutom så det blir jätte passande då även Marre är det och vi klan dricka vin & bara umgås tillsammans :) Jag, Jesper & Marre, MYS!! :D Så har 2 helger jag verkligen ser framimot nu så det inte är sant ;D Löve it!!! :D

Men titta, jag har skrivit några rader ;) MOHAHAHAHHAHA, vad duktig jag är :D

Är det någon som läser min blogg som är duktig på att klippa i hår? Alltså bara toppa det tänkte ja ;) Sen har ja typ orange/gult hår nu eftersom ja blekte bort det röd/bruna jag hade, var inte speciellt snyggt tyckte jag, så nu har ja beslutsångest om ja ska färga håret blondt (inte platinablondt), brunt eller rött... HELP!!!
'




Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tkr du ska ha brunt hår iallafall :)

2010-06-14 @ 11:46:41
Postat av: Jessica

Brunt eller rött hade varit snyggt! :)

2010-06-14 @ 18:43:12
Postat av: Anonym

Du skulle inte passa i blond du vill väl inte se ut som en knulldocka:P haha du passar bättre i brunt me slingor:)

2010-06-16 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback