Börjar få färg, wow

Det ni, jag börjar få färg på min bleka feta kropp ;D haha! Har varit och solat 3 gånger nu denna vecka och jag känner mig mkt fräschare :D På nått sått så känner jag mig betydligt sexigare som brun än likvit, nästan så vit så man är blå!! haha :D Då är det fan illa ;D Dessutom är det riktigt skönt att sola solarium :) Fanny stackarn brände sig lite på bröstkrogen idag då hon solade :( Men förhoppningsvis blir det snabbt bättre :) Lillpuman min!!

Annars då, var på boa och shopade hem lite cider, öl & vin tills imorgon, en jävla blandning men så mkt lättare att dricka om det inte är samma samma samma hela tiden :) Blir man bakis så blir man ;D hoppas bara detta skit väder försvinner, annars deppar jag ihop :( Tur att älskade Jesper kommer hem idag iaf, som jag längtat!! :) Jobbar även kväll idag, 16-23.15 ... woho!! Eller inte kanske ;) hade nog hellre suttit hemma med karln min ikväll men ja får tänka på att det blir pengar ist :) Får juh kramas med honom sedan då jag kommer hem, inte helt fel :D

Och jag med mitt extremt dåliga minne höll på glömma bort att Nemo skulle klippa sig idag klockan 13.00, kom på det 12.45, PJUH!! Och tur att Andreas var här annars hade jag juuh ändå inte hunnit så :) Så nu sitt han på frisörstolen och ska bli fin i håret igen :D Mamma´s pojke med världens värsta humörsvägningar ;D Nä nu ska jag nog föna håret och göra nått åt mig fuck face ;)



Kärlek är harmoni av två
själar som sjunger tillsammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback