Vin

Sitter och dricker vin, rött vin dessutom.
Vilket lyx, Jesper´s mamma som bjuppar, så varför inte?
Grillat är gott, bara så ni vet. Vräkte i mig grillat idag, intresseklubben
antecknar för fullt nu, lr hur?
Älskar mina meningslösa blogg, den är så inspererande så det inte
är sant, man känner hur självkänslan växer. Eller kanske inte.
Chrashade med min blåa frigolit cykel i valfri färg dessutom, körde rakt in i
ett träd, tyckte lite synd om mig själv för en stund då.
Men den höll för my big as så det var juh bra, funderar nu kanske på en
gul frigolitcykel i valfri färg, åter står att se vad det blir efter resan i Umeå
kanske.
Nu ska ja röka klart min ciggarett sen pussas med Jesper.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bubbaz

åter står

särskrivning =)

2010-07-17 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback