morgon bekymmer

Blä, vakna upp till att Nemo står och ropar i örat på en "MAMMA MAMMA MAMMA",
underbart. Verkligen!!
När man masat sig upp ur sängen så liger 2 kattspyor!!!!!! inne i köket,
seriöst jag får nått fel. Men nått ja upptäck, ja hör här, jo att när han ätet torrfodret
så spyr han, inte annars. WOW faktor till mig, erkänn att ni tänker
(fan vilken skarp hjärna hon har, vill vara precis som henne)
I hope you did fucker.
Ska testa nå ny mat till honom, funkar icke den så blir det veterinären.
Upptäckte även av all förvåning hur BIG ASS min katt är, va juh hos Jesper´s
mamma i helgen och hon har små dunbollar som även kallas kattungar, 5½
veckor gammla. Nog för att ja visste att Fluff va stor, men man märker inte
skillnaden förens man kan jämföra med nått. SHIT POMMEFRIT!!
Nu ska jag & mina hängbröst sätta hos på min alldeles egna homeboy
svarta frigolitcykeln i valfrå färg och dra en runda.
Bye bye then, see you later!

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Karlmagnhild

Really enjoy your website. Thank You.

2012-04-02 @ 11:01:44
URL: http://karlmagnhild.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback