Gick och dog

Japp, jag gick och dog där ett tag. Kändes skönt.
det enda som kretsar i mitt huvud är Umeå just nu. Vill flytta.
Känns fruktansvärt kul att det bara är 1 månad kvar.
Jesper va och kolla på en lägenhet idag,
kul, hoppas den blir våran. Skulle vara ytterts kanon.
Livet leker och jag likaså. Ser så ljust på framtiden att det inte är sant.
Älskar min man, jag älskar min son, det kan inte bli bättre.
Så länge dom 2 finns kan jag andas, fantastiskt va?!
Ska på Willy´s i Umeå på måndag och träffa chefen där, känns toppen, har juh
över 2 års erfarenhet, så detta lär bli enkelt. Hoppas den chefen är lika bra som
Stickan här på Hemköp. Annars blir jag ledsen på ögat.
Nä nu ska jag ta min rosa frigolit cykel och dra mig en sväng mot köket.

PUSS!



Grattis till Elionor & Robert som gifte sig i helgen!! Jag skänker er mkt lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback